Jogurtowy FIT cytrusik


 

Tak jak ostatnio wspomniałam, chciałam spróbować swoich sił w kuchni. Z racji z tego, że stawiam na zdrowie mało chemii w jedzeniu – Znalazłam smaczny i zdrowy deserek, który wypróbowywałam, ale troszku zmodyfikowałam.

 

Składniki na 4 porcje:

  • Bakoma Jogurt naturalny typ grecki – 180g
  • Łaciaty Serek śmietankowy naturalny – 135g
  • Daktyle 10szt
  • Płatki Migdałowe – 4 łyżeczki
  • Cytryna 1szt
  • Miód 1 łyżka
  • Do tego dowolne owoce ( u mnie banan, trochu winogrona z ogródka)

 

Wykonanie ok 15 min + chłodzenie:

2019-10-11_deserek

  1. Daktyle moczymy w ciepłej wodzie, aby je zakryło i zostawiamy.
  2. W misce dodajemy serek, jogurt, miód. Do tego utartą skórkę z cytryny oraz sok z niej.
  3. Miksujemy masę.
  4. Namoczone daktyle wraz z wodą miksujemy na syrop.
  5. Porcjujemy do naczynia (miseczek, pucharków, szklanek itp) na samym dnie masa jogurtowa, następnie syrop daktylowy.
  6. Posypujemy migdałowymi płatkami i dekorujemy owocami.
  7. Dajemy do lodówki.

Smacznego 

Domownicy bardzo zadowoleni, szybko zniknął deserek z pucharków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Perełka Życia , Blogger